Bakom mina solglasögon

Hejsan hoppsan.

Valde att sätta lösenord på bloggen för att jag inte orkade att samma inlägg skulle ploppa upp för er varje gång ni gick in..  Så då vet ni! men nu äre borta, fast det var kanske ganska obvious.

Idag mina kära vänner hade jag tänkt ha på mig min nya halvsomriga klänning och cruisa runt i staden i Josefins bil med mina solglasögon och bara leva livet.
Istället vaknade jag upp till detta:


Inte nog med att jag har tillräckliga problem med att köra bil på torra vägar utan bilar på. Nu ska jag alltså istället köra Jossans bil i snöstorm med en triljard galna mercaraggare mitt i stan.
(det är cruising i piteåstad ikväll ifall ni inte visste om det, och jag ska köra bil, för jag är duktig och nykter)

Med risk för att begå socialt självmord skall jag nu visa er kvällens outfit:

Paraplyet är för att inte hålla mig torr och brillorna är till för att gömma mig (ladygagastyle) när jag får motorstopp alternativt krockar in i bilen framför mig. Önska mig lycka till, om jag klarar mig utan att dutta in i någon annan bil är jag överlycklig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0