Kaboom

Hej bloggen och trogna läsare trots obefintliga inlägg, ni är allt bra lustiga! Fast ni kanske läser i mitt episka arkiv, kan ju vara så!

Tänkte bara göra ett inlägg för såhär i slutet av Piteå dansar och ler eftersom att det var vid den här tiden för ungefär ett år sedan jag gjorde mitt första inlägg på denna utsökta blogg.

På den tiden hade jag precis flamberat min hand i hamburgergrillen, detta år fixade runnerspojkarna mig en redig grillvante så det tackar jag för. Känner mig som att jag festat i tre dagar i sträck som vissa av er har, jobbat 14 timmar om dagen och 6 timmar av de har jag stått i ett grilltält och flippat burgare som en boss. Sista kvällen droppade fettet ner på mig från tälttaket och just nu känner jag mig friterad från insidan och ut. Blir inte en enda jävla hamburgare varken äten eller stekt på ett mycket mycket bra tag kan jag tala om. Så vill ni bjuda på grillfest så får ni fixa oxfilé.

Det var det jag hade att säga egentligen.

Förutom att jag ska springa tjejmilen om ca 5 veckor och jag kan tala om att det kommer att gå åt pipsvängen. Ska vara grymt stolt om jag tar mig runt utan att stanna, men någon rekordtid blir det icket.. Inte tränat sen studenten på grund av en galen jävla sjukdomsperiod som jag tror snart gått mot sitt slut. Och då mina vänner blir det träningsinlägg så det brakar.

Tack och bock.

 
Söjn ska det vara när jag och Jossan drar till Thailand i 2,5 månad den 31a december.
Just det, det ville jag också meddela er om.
 
PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0