Idol 2011

Tack vare någon vänlig själ på facebook som uppmärksammade alla om att det var idol ikväll så tittade jag på det. Jag tittar aldrig på tv, alltså verkligen aldrig. Hur ska man då kunna veta att idol börjar, jo facebook såklart.. vad annars. Tycker att Alexander Bards roll i programet var väldigt konstig och konstlad. Kändes verkligen inte äkta och rätt onödigt.. Men jag som också är bra på att vara brutalt ärlig ibland kan ändå förstå hans uttalanden.

Den här killen kommer ju bli flickfavoriten nummer ett. Och bara för att jag stör mig så sinnessjukt på den hysterin så kommer jag typ inte kunna tycka att han är bra. Men jag ska försöka, för en liten del av mig måste ju faktiskt erkänna att han är grym.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0