Hejdån

Imorgon är det skolfoto. Bara för det kommer det att regna också, lovar.
Nåja, efter skolfotot ska jag ha syslöjd till 15.30, det är mysigt iallafall. Efter det åker jag nog till Tessan och säger hejdå på riktigt.. måste iallafall dit för jag sa inte hejdå ordentligt idag. Jag klarar inte av hejdån. Efter det kommer jag böla en snabbis, sen ska jag eventuellt pallra mig ut på en springrunda om jag känner för det. Efter det ska jag baka typ hundra plåtar fika till mitt jobb, cash. Efter det ska jag se Twilight och göra bort nå plugg. A fifan, rolig fredagkväll! Men skönt med en sån någon gång också. På lördag blir det fest, wiho!

Ehm ja, splittat inlägg. De e nice, go'natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0