Hej helg

Trots att torsdagar brukar vara dagen som luktar död när man vaknar på morgonen så har den här dagen varit perfekt! Skolan var knappt jobbig för det enda jag kunde tänka på var uppkörningen ändå, sen när jag hade klarat den så svävade jag som på moln hela cykelturen hem. Nu kom jag precis hem från stan, shoppade en massa nödvändigt och diverse mindre nödvändigt.. Ååh vad gav det att ha shoppingförbud hela förra månaden när jag ändå köpte upp mer än en månads inkomst på två dagar? Inte mycket alls. Men lika glad för det är jag!

Imorgon ska jag mest troligt skjutsa en hel del och baka till jobbet på lördag. Då har damerna tv-sänd match, det betyder kaos för mig när jag ska försöka organisera saker runt omkring.. Efter det har killarna (vettefan vad dem spelar för division faktiskt...) elitkval, sjukt coolt!

Puss på er och tack för alla grattis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0