Alldeles för trevlig kväll

Ååh kom just hem från avskedsmiddagen för Tessan på Nodo. Trots att hon åker imorgon så känns det så långt bort, tror att jag kommer känna av det om någon vecka när jag känner "ÅÅÅÅÅÅÅÅH jag drar till Tessan och är jävligt ful i mina mjukisar och äter upp all mat ur hennes skafferi!". Men nej, då får jag äta upp allt ur vårat skafferi istället, och det enda som är gott där i är typ en halv dillchipspåse som legat där i 2 månader... Kul ens. Kul. Men, trots allt elände känner jag mig ändå väldigt lycklig ikväll. För jag har sjukt fina vänner kvar här hemma! Tack för att ni finns ♥

Tog typ noll bilder dock.. tänkte väl att vi redan har ett x-antal.

Sötnosar!!

Jag vet inte om ni ser Tessans min där inne i bilen, men mats fötter kan ni ju iallafall lägga märke till. Söta.



Kommentarer
Postat av: tessan

aaw ♥ haha jävlar vad.... orolig.. jag ser ut på bilden XD

2011-09-02 @ 11:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0