Oh happy day

Den här dagen har verkligen varit en typisk tinadag, ni vet när allt går åt pipsvängen. Börjar dagen med att vackert försova mig, tappa tallriken jag tänkt äta på, hinner inte äta för att jag måste dammsuga så inte hundjäveln dör när jag är borta. Fortsätter sedan stabilt med att spräcka mina egna byxor när jag gör den snabbaste rörelsen någonsin skådad på en måndagmorgon när jag ska knyta skorna och bokstavligt talat slänger upp benet på köksbordet. Fastade i en spikjävel när jag skulle över ett staket i helgen så jag hade redan en reva, som då bara växte. Inser att jag inte hinner byta byxor (ok det var inte en extremt stor reva). Hittar inte bilnycklarna. Bestämmer mig för att cykla istället, duktigt. Inser då att framdäcket är så jävla vint att den bromsar när man försöker cykla, och detta inser jag en bit från hemmet när jag först bara trodde att min mjölksyra i benen beror på att jag fläskat till mig på det senaste.
Jag vet inte om jag behöver fortsätta men okej då, när ni ber så snällt.

Ringer till Sandra och bönar och ber att hon ska plocka upp mig, vilket hon gör trots att hon nästan var framme på skolan. Älskar henne!  Vi kommer försent till matten, Agnetha stirrar ihjäl oss med sina monsterögon. Matte är inte min grej så det gick åt helvete det med. Läraren måste ha sett att det gick dåligt varpå hon sätter sig på platsen brevid mig och pratar extremt pedagogiskt och frågar hur det går "det går dåligt" svarar jag ärligt och klassen bryter ut i ett gapflabb. Detta brukar också hända mig rätt ofta, men jag tycker om dem ändå, ibland.
Efter matten kommer jag på att jag ska till vårdcentralen, eftersom att cykeln och bilen inte ville följa med mig så springer jag. Kommer fram och det första dem gör är att ta blodtrycket. Det har nog aldrig varit högre för jag tror fan att jag kokade. När jag kommer tillbaka till skolan igen så sa någon "Oj, vad arg du såg ut" JAMEN JAG ÄR AAAAAAARG. Ville jag skrika, men jag höll mig. Stirrade ut lektionen, åt äcklig mat i matsalen. Orkade inte riktigt stanna kvar. Åkte hem. Skulle plugga, somnade. Vaknade. Åt. Somnade. Vaknade av att min mentor ringde. Nu - fysikplugg.

Hoppas ni också har haft en bra dag!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0