Lösningen

Alltså nu när min föredetta startsida facebook bytts ut mot blogg.se så måste jag erkänna att bloggandet kommer att ta över mitt liv. Jag har funderat ganska mycket på varför jag bloggar idag, och insett att jag inte vet varför, överhuvudtaget.

Men ibland får jag bara sådana briljanta(ja jag har en fetisch för detta ord idag, google säger att man kan stava sådär men jag tror att det egentligen heter brilliant) idéer så jag måste bara dela med mig av dem. Ikväll när jag var ute och sprang så kom jag på att om man vill träna intervaller men egentligen (som jag) inte har orken och peppen att överhuvudtaget försöka så ska man göra enligt följande: Spring när det är kolsvart ute, vilket det är här uppe ca 19.00. Titta dig omkring ofta och så fort du ser/hör någon/något som verkar läskigt så kommer du att öka farten. Detta hände mig ett antal gånger under min tur och det gjorde garanterat så att jag sprang fortare.

Ibland känner jag att jag är den enda i hela världen som tänker som jag. Detta kan ni motbevisa genom att kommentera lite va. Eller så är det bara jag som tänker som jag. Åh, det känns som att jag pratar med mig själv.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0