Helg, helg, hemskt mycket helg♥

PUH. Då var skolveckan över. Helgen är fullsmockad så jag längtar redan till nästa.. Imorgon åker jag till Umeå för att fira min fina mormor som fyller år och så ska jag träffa mina kusiner. På lördag jobbar jag hela dagen och efteråt är det avslutningsfest med allsvenskan, trevligt! Jag tror dock att jag ska köra bil, så ni vet vem ni ringer då vavava.

Förresten så förlorade vi i bilkurra igår IGEN. Inte okej, det blir skärpning för oss Josefin. Vi får dra ut någon dag och checka vart de bästa ställena finns och skriva upp en massa ledtrådar så vi slipper tänka i en timme. Det är jobbigt att tänka ska ni veta. Speciellt för oss kanske..

Idag hade jag först samhällsprov i fyra timmar i sträck och sen tyskaprov. Underbara torsdagar. Jag kommer nog alltid att hata dem.

Nu ska jag hoppa in i hurtbullekläder och dra mig ut en svängom.

Har kommit på en grej.. tror att jag kompenserar alla onödiga och ointressanta facebookstatusar som jag aldrig lägger upp med att skriva just dessa saker på bloggen istället.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0