Uppdaterar er lite

Mitt nyår var episkt.
Jag har inte gjort en enda vettig sak på lovet. De flesta dagarna har sett ut såhär: Vaknar, kliver inte upp, desperate housewives, mamma kommer hem - middag, sova, desperate housewives, sova.
Spillde just ut en halvliters tekopp (med extra mycket honung) rakt ner i mitt tangentbord + i mitt knä på mina nytvättade kläder.
Det är -20 ute.
Jag har prov i matte E om en vecka.
Måste läsa ut två böcker på engelska till nästa vecka och skriva inlämningar på dom.
Det är en lång vinter kvar.
Jag har ingen aning om vad jag ska göra med mitt liv.

Jag åker till Thailand om två månader, två.

Det sista väger upp allt annat så jag är megaglad. Nu ska jag skura tangentbord och tvätta kläder. Men jag klagar inte. Beställa bikini sen ohyeah.


Sammanhängande och så vidare, puss


Vi rymdes inte riktigt runt bordet på nyårsafton..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0