Hej mitt vinterland

Det snöar idag, och jag som hade tänkt promenera till skolan.. Hoppas att det slutat innan klockan är ett!
Bjussar på en megafin bild från förra året.


Får man se ut sådär?

PS. Tessan är tillbaka i Sverige, fick en extremt upprörande kommentar angående att jag inte valt att skriva ut detta faktum på bloggen. Detta beror på att jag vill hålla henne för mig själv.

PS2. I det förra inlägget skrev jag att det är 6 månader kvar till studenten. Ett bevis på att matematik inte är min starkaste sida blev idag bevisat då det visade sig att det egentligen bara är 5 månader och 1 dag. Man kan tydligen inte räkna med den månaden som man redan är i.... hur ska jag kunna veta det?.. Nåja, blev ju iallafall dubbel lycka när jag fick det förklarat för mig igår på skolan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0