Who run the world

Hej kära vänner och ovänner!
Detta inlägg är bara till för att hylla mig själv litegranna.
Idag har jag klivit upp och varit en snäll flickvän och skjutsat Martin till jobbet, sen skrev jag en massa jobbmail.
SEN åkte jag och tränade ett indoor walking-pass (om ni vill svettas som grisar och få tighta stjärtar, far på ett sånt.) sen ett CXworks-pass. Behöver jag säga att min brutna(?) svanskota gjorde ont när man låg på den och gjorde situps? (Jag kanske inte sa att jag ramlade och typ bröt den jäveln i Hemavan, men det gjorde jag)
Sen mina damer och herrar så åkte jag och jobbade, lastade in och ut ca 40 flak drickor och typ tusen hamburgare med bröd osv. Träningsvärken lär vara total i ryggen imorgon.

Och nu till le grande finale, jag åkte in till stan (nervös som en gris) tänkte först parkera på p-däcket. Ändrade mig på grund av att våran bil inte är en bil utan en buss. Körde till Martin och parkerade där, ställde mig typ snett över tre platser och tänkte att det inte gjorde någonting för att jag skulle vara så snabbt på stan. Ångrade mig när jag gått halvvägs för tänkte att hans gransämja var onödig att leka med. Efter två motorstopp påväg bort från den parkeringen så tog jag det snabba beslutet att parkera på kyrkparkeringen för att sedan vandra in i stan och söka mig TVÅ jobb. Fick en snabbintervju på det ena stället och dom andra skulle ringa i slutet av månaden.

Jag. är. duktig.


Åh och just det, jag har ändrat alla mina nyårslöften :)))




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0