Just dance, gonna be okay

Alltså jag vet att jag inte har bloggat så bra i veckan och inte heller veckan innan det, eller innan det, eller.. (ok slutar nu).

Jag längtar så himla mycket till ikväll, tror att det kommer bli en grym kväll!

Det här är vad jag lyssnar på just nu, och vad jag kommer att lyssna på ikväll. Så om ni vill låtsas att ni är med mig (och som mig) så kan ni lyssna på min partyplaylist. Snörde ihop den rätt snabbt men jag blev nöjd. Den är vad jag skulle kunna kalla för: top notch.
Party' 2011

Kan ju vara jobbigt att bläddra igenom hela listan så här kommer ett urval:
Mohombi – Maraca
David Guetta – Titanium (feat. Sia)
LMFAO – Sexy And I Know It
Inna – Sun Is Up - Play & Win Radio Edit
LMFAO – Shots




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0