Ajaj kapten

Jäklarr. Har inte varit inne på bloggen idag och det verkar som att ni ville se alla bilder som jag utlovade.. Sidvisningarna var fyra ggr fler än de unika besökarna, någon som väntat med spänning och tryckt på F5 varannan minut eller?!

Tyvärr måste jag säga att av någon anledning så finns det inte så mycket bilder.. tänkte mer på att ha roligt än att fota. Här är vad jag lyckades skrapa ihop:



Eftersom att min familj verkar vara amish (kan tänka mig att det finns dem som läser min blogg som inte vet vad detta är, google är din vän) såå har vi typ inga lampor i vårat hus förutom inne på toaletten. Därför får ni leva med att alla mina bilder innehåller en toarulle eller en dusch i bakgrunden.... pinigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0