Tillbaka

Kikar in och säger att jag lever. Har haft en riktigt mysig helg och mår finfint. Dock har jag struntat i allt som har med skolarbete att göra i veckan, vilket ledde till ett mindre kaos igårkväll. Somnade kring 1 och vaknade 10.15 imorse i panik. Hur missar man tre alarm och tre missade samtal? På högsta volym med mobilen brevid kudden? Det ska inte gå, men tydligen! Missade då sista repetitionen inför morgondagens matteprov och även engelskan som jag hade suttit uppe med hela kvällen... Underbar start på första dagen efter lovet! Det ska vara jag helt enkelt.

Har precis varit på willys och köpt redbull och nötter. Känner mig alltid som världens eländigaste när jag springer in där på kvällarna och handlar överlevnadsproviant..

pluggmusik:
Andrew Belle – In My Veins - Feat. Erin Mccarley
Saigon – Bring Me Down Pt.2
Chris Brown – So Cold
Chris Brown – Should've Kissed You


Saknar dig baby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0