Kvällsdopp

Åkte till Hammenviken med Tessan och David ikväll. När vi väl tog oss iväg så var det inte så varmt i luften längre och eftersom att jag är ungefär världens största badkruka så följde jag mest med bara för att testa kameran lite. Jag är ingen mästerfotograf precis så döm inte kameran efter bilderna, plus att jag fifflade en hel del med inställningar osv. Men några av dem blev riktigt mysiga!



Glada badare


Tessan tvekade i typ hundra år, men tillslut så badade även hon. Fick dock ingen bra bild på det:(




Blev sjukt mysigt när solen gick ner!


Måste fixa designen lite till så att jag kan göra inläggen bredare, för just nu så är bilderna krympta och kapade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0