Prisa gud här kommer skatteåterbäringen

Wiiiiii. Det här blev plötsligt en mycket bra dag. Tittade ut genom fönstret och såg att postisen hade grova problem med att få ner ett paket från Nelly i vår brevlåda, så jag kutade ut och hämtade det. Där i var mina skor som jag beställde IGÅR, grym leveranstid om man säger så! Och inte nog med det, i posten fanns skatteåterbäring till mig som jag inte hade någon aning om att jag skulle få, samt 100kr på The Body Shop OCH 100kr på H&M. Underbara dag.


Precis sådär känner jag mig just nu (ok, lite för internt..)



UPDATE: wow, hittade just 3 borttappade och bortglömda biocheckar i min garderob.. Brb, springer och köper en trisslott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0