Guten Morgen

Sitter här och gör en liten livsplanering för en månad framåt. Fullspäckat! Börjar få lite panik över körkortsteorin också.. kanske ska ta tag i den ordentligt snart. Börjar få lite separationsångest också, min bror åker till England i 3!! jävla år om några veckor. Och världens bästaste kompis Tessan åker redan på fredag till USA i ett nästan ett helt år! Åh, jag försöker vara glad för din skull Teres.. snart så! Snaaart.


Hur ska jag klara mig utan oss? (ok döda mig inte för bilden)


Jag kommer sakna att hata dig ibland. Bilden är från 2008, observera den fina huvudbonaden på min bror. Måste ha varit bland det finaste vi hittade i Thailand..

Kommentarer
Postat av: tessan

aaw, men snart tar du studenten och är happi och efter det drar vi på festival!!!!:D

2011-08-27 @ 17:45:23
Postat av: Tina

Du har alltid varit en tidsoptimist teres. Fast nu blir det bakvänt. Men du förstår.. DET ÄR LÄNGE FÖR OSS SOM BLIR KVAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-08-27 @ 18:50:18
URL: http://tinanordstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0