All I want to do is be more like me and be less like you

Puuh. Blev inte bara ett xpress-spinningpass på 30 minuter idag. I trappen upp till omklädningsrummen mötte jag Josefin och Ronja som skulle på RPM (50min spinning) så jag gjorde en snabbt beslut och följde med på det också. Trodde jag aldrig om mig själv men det känns sjukt skönt såhär i efterhand. Typ 1,5 timme spinning, nöjd! Dock så var inte instruktören på det andra passet så himlarns peppande, t.ex. Linkin Parks låt Numb som sista låt.. Inte den mest peppande kanske. Men vi tog oss igenom det grymt bra ändå tycker jag! Nu ska jag ta mig en extremt välförtjänt dusch.


Blir rätt nöjd när det ser ut såhär på min heiaheia. Joina och peppa med mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0