Rubrik överflödig

Ännu en dag då man vaknar av solen men den låtsas bara vara varm.
Känns som att solen drar en :P :P:P:P:P:P::p:PP:P:P på mig.
Idag ville jag gå klädd såhär:



Istället blir det tjocktröja och jeans.
Förresten är nog det här den mest vågade bilden på mig on the internetz. Känns som att jag viker ut mig fan.

Jag bytte profilbild på facebook idag förresten. Och det är en stor grej för mig ni vet.. Har inte bytt på typ 2 år och då har jag haft den bilden som jag även har i headern.. Kändes som att det behövdes något somrigare.
Men nu när jag väl bytt och upptäcker att ingen gillar den efter 2,5min så känner jag att den måste bort ändå, varför är vi så korkade? Eller det kanske bara är jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0