HurtbulleTina är på gång igen

I London blev det kanske lite väl mycket chips till frukost, haha.
Så nu blir det andra bullar (fast utan bullar..)

Kom precis in från ett löppass till och från gymmet där jag körde ett bodypumppass. Ångrade mig äckligt mycket under utfallslåten men njuter äckligt mycket nu i efterhand. Det enda jobbiga med att träna är faktiskt att ta sig iväg, väl där så är det oftast bara kul!
På vägen hem unnade jag mig att köpa en stock snus och direkt efter det så lyckades jag suga in världens största fluga ner i halsen. Var det någon sorst karmaattack eller vad? Jag vet inte.. Men det känns fortfarande som att den jäveln lever och krälar i min hals. Mysigt va.

Sett att jag bloggat sjukt mycket de senaste dagarna?.. I alla fall för att vara jag. Dessutom har det trillat in en del nya läsare tror jag eftersom statistiken pekar uppåt, kulkul!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0