Uppdaterar er

Imorgon kommer Martin hem efter att ha varit borta en månad. Jag beställde en ny plattång idag, kände att min gamla som överlevt 8 år i mina händer borde få övergå till livet efter detta. Jag har hostat i en vecka, har fått hostmedicin och astmamedicin men ingenting vill fungera. Jag vill träna. Sett ut säsong sju av Desperate Housewives på två dagar. Färgade håret idag och det blev ingen skillnad alls, överhuvudtaget. Jag och Ellen åker till Peace&Love om en vecka och tre dagar. Jag är ledsen för att Tessan inte kan följa med. Jag är glad för att jag faktiskt kan åka ändå. Har en vecka kvar av utbildningen och sen börjar allvaret. Var i Luleå igår med mamma och köpte iPhone, känns som att jag joinat the dark side. Nu ska jag måla naglarna!

Det var ungefär det som jag missat att säga under den kassa uppdateringen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0