Storkovan

PUH!
Hann precis in genom dörren med alla prylar innan regnet kom.. Vi blev av med 4 kartonger(!) och en jäkla massa annat som inte fick plats i kartongerna före. Vi landade på nästan 2000spänn och kontaterade att det enda vi sålt förutom ett par retro Ray Ban faktiskt var rent skräp, så för skräp är det en bra förtjänst tycker jag!

Har varit en intressant dag, sålde mina gamla röda jeans till en jättesöt snubbe som uppenbarligen ville ha väldigt tighta byxor.. sålde en sit-upsmaskin till typ en.. indian? Haha. Och precis när vi packade ihop sålde jag en väska till en tant som kommit och kollat på den typ 100 gånger, jag vägrade pruta ner den och hon blev riktigt arg för hon ansåg att det inte var ett bra köp om inte barnbarnet ville ha den.. sen erkände hon att hon ville ha den själv egentligen. Jaja, det man inte fattar det får man lämna som min far hade sagt.

Nu ska jag vänta på att det ska sluta regna så mycket så ska jag ta mig en välförtjänt springtur, woop.


Eh ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0