Vasaloppet nästa

Alltså jag vet inte om ni har sett mig åka skidor.. men idag gjorde jag iallafall det. Måste ha varit en fröjd för alla dem som åkte förbi mig för jag är verkligen sämst. I nedförsbackarna tror jag att jag ska dö och gör en pipigt panikljud. Skulle söka efter en passande bild till inlägget och den första träffen var "Hur FAN gör man för att inte ramla i nedförsbackar när man åker längdskidor?!" på flashback.. så jag är inte ensam!

Men då ska jag tala om att jag och några familjemedlemmar har gjort en liten deal. Fram till den 6 mars när vi åker till Thailand så är det minst tre rundor i veckan som gäller! Tror jag kommer fixa det fint, och förhoppningsvis blir jag lite bättre på att åka.. Dagens mål var att ta oss runt 2,3km-sträckan utan att avlida, det klarade vi galant trots en avbruten stav och senadrag.

Uppdaterar er om resultaten och tidsskillnaden lägger jag också upp, fast endast vid extrem förbättring för dagens tid var mer än pinsam, kan säga att jag sprungit sträckan dubbelt så snabbt på idrotten i 7an...... Eh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0