Fredagsrutinen

05.50 - Vaknar, sover med träningskläderna på, drar på mjukisar, störtar ner för trappen och kollar om det snöat, inte snöat = ligga i sängen 5 min. Snöat = ut och sopa bil.
06.00 - lämnar gården för att plocka upp Tessan på vägen. I bilen lyssnar vi på: Maskinen - känner ingen ånger, detta för att intala oss något som inte är sant, för jag ångrar mig visst.
06.30-07.10 - Vill dö konstant i 40 minuter, frågar mig själv varför jag är dum i huvudet och hoppas på att självdö på plats.
07.10 - sista låten, taggar ihjäl mig och vaknar till liv.
07.20 - ler som en idiot och inser att klockan inte ens är halv 8 och jag har redan tränat
07.30 - glider hem i bilen och lyssnar på Rebecca Black - Friday. För att det är ett måste, och den är bra. (JO det är den.)
07.45 - dör i sängen
11.00 - vaknar och käkar frukost
Nutid: Pigg som en lärka och ska städa mitt rum, woop.


snaaaaart, snart så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0