Ännu en måndag som gud glömde

Ni vet när man ligger i sängen och precis ska somna och börjar fundera på vilken tid man börjar och vilket ämne man har. Långt in i hjärnan någonstans finns ett litet medvetande som säger att det inte alls gör någonting om du missar de första två lektionerna för att dem inte är så värst viktiga. Ditt riktiga medvetande bestämmer sig för att ta tjuren vid hornen och kliva upp till dina lektioner. Tyvärr vaknar du inte trots 5 alarm. Eller jo vaknar, men latmasken tar över.

Godmorgon Tina klockan äro 11.29 och du började 9.30.

Vad ska man säga? Känns som att min blogg lever på mina måndagar, när ska jag lyckas med en måndagmorgon?!?! Ska anlita någon som drar upp mig ur sängen utan nåd.

Blir inte förvånad om jag missar bussen också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0