Norrland ♥

Måste säga att dem här har lyckats rätt bra, finns på spotify också nu.
Haha, grymt ju!



Ref:
Jag har mina renar, det är ballt
Jag matar dom med kvistar och palt
Dom är mina älsklingar dom är mitt allt

Färdas ekologiskt de e bäst
Därför tar jag renen till närmsta fest
Synd att det 20 mil till Bastuträsk

Vers 1:
Sommaren är här - med mygg och besvär
Här i norrland spelar vi kubb med hagelgevär
Vi håller vinter kär, bor du i stockholm är du sär
Varför fan bor du där, när du kan bo här

Spelar ingen roll om du bor i slott eller koja
Här i Norrland äter vi flingor med spillolja
Säg vad fan är crysis? Vi spelar femkort och vändtia
Vill man lyxa till det tar man en tur med farsans fejt-nia
(Ref)
Vers 2:
Nu har jag inte sagt - att sommarn är helt kass
Det är skönt med ett utedass, där inte röven fryser fast
Men det finns negativa jävlar som bävar inför snö
Vem blir glad när det är tö? Vem vill kratta löv i en hög?

Inte fan vill jag det, det är en sak jag vet
För jag är jävligt fet och då är det ett jävla schlet
Med fysiskt arbete - nej tacka vet jag palt
Jag äter den helst, med kvistar och lite salt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0