Skjut mig i huvet

Ligger hemma i sängen och tittar på barnprogram. Varför? Jo för det är den enda kanalen som fungerar i mitt rum av någon anledning. Dessutom ligger jag i fosterställning för jag fick jordens värsta magknip (jag skyller på skolans kalla pastasallad med kyckling i). Snart måste jag sluta ha ont i magen och sätta mig och plugga istället. Å vilket underbart liv jag har den här veckan. Och vilken underbart intressant läsning ni får? Visst då.

Ifall ni undrar vad jag pluggar till:
Movits! – Skjut mig i huvet
Rihanna – We Found Love
Gym Class Heroes – Stereo Hearts - feat. Adam Levine
David Guetta – Titanium (feat. Sia)
Flo Rida – Good Feeling
Vinnie Paz – End of Days Feat. Block McCloud
Kid Cudi – Erase Me - Main
Kid Cudi – Up Up & Away
Kid Cudi – Pursuit Of Happiness (nightmare)

Ibland blir jag bara så extremt besatt av vissa låtar. Repeat, repeat, repeat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0