Joshua Radin - winter

Hunnit sjukt mycket idag! Skönt. Imorgon ska jag vara duktig och åka på mattestugan på skolan klockan 8 även fast jag inte måste.

Model lab eller vafasen det heter ringde mig förresten två gånger idag. Första gången sa jag att det nog inte var någonting för mig och hon svarade "Får man fråga dig varför du säger så?". Svarade att det inte kändes som min grej att stå och posera framför en kamera, men hon fortsatte fråga varför jag kände på det sättet. Funderar på om hon egentligen ville vara psykolog och inte telefonförsäljare. Åh just det "det är helt gratis", my ass.

Nu ska jag göra klart dagens mattemål och sen dra mig ut på en springtur i finvädret. Var alldeles för länge sen jag sprang eftersom att jag varit sjuk så länge.. lär dö, men skönt kommer det bli. Iallafall efteråt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0