Impulser

Igår kände jag att jag behövde någon motivation för att ta mig vidare i plugget. Tänkte att en biljett till Peace and Love 2012 skulle vara det perfekta, och så blev det! Och idag var det dessutom bandsläpp, bland annat Skrillex! Alltså tänk er skrillex live. Tänk! Dör lite inombords. Måste bara fixa så att sommarjobbet inte krockar med mina planer.

Dessutom bokade jag en biljett till Kapten Röd i Skellefteå den 25e november. Ouch, behöver jag säga att det ekar i plånkan nu? Bjöd Elin på hennes biljett i utbyte mot mat och husrum där borta i inavelsland, bra deal tycker jag!

Jag kommer nog alltid få kämpa med att leva Nu, och inte i det som händer sen. Tror det blir lättare när inte mitt liv känns som en enda stor hög med läxor och prov. Fysikprov imorgon till exempel, men det kommer gå bra, tror jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0