Disneydags

Det är så mycket ord som vill ut idag så här kommer ett hoppigt inlägg. Vill börja med att tacka finaste Isabella för inbjudan igår, hade mycket trevligt!

Vaknade för typ två timmar sedan (08.00), varför vaknar man jämt så tidigt efter att man har varit ut? Har iallafall legat i sängen och tittat på disneydags tills nu.. HUR bra är inte det? Jag saknar gammal tecknad film, alla animeringar och grejor som dem gör nu är ju inte ens hälften så bra.

Idag ska jag på Ikea med mamma, faster och victoria, det blir nog trevlarns! Ska käka sönder deras goda mat och prova alla sängar. Det enda jag lär köpa är väl som vanligt en massa galgar. Fascinerande det där att varje gång jag åker dit så köper jag det, och efter ett tag har jag ändå inte någon ledig galge i min garderob.

Nåjaa, nu har jag diskuterat disney OCH galgar i ett och samma inlägg. Skyller på att det är morgon och att jag mår som jag borde.

JUST det! Fick ju höra igår att min blogg är lite av en humorblogg... ehm, jaa. Kände att jag får lite prestationsångest nu när jag ska skriva för jag tycker inte själv att jag försöker vara rolig. Måste vara så att jag helt enkelt är en sån person som folk blir skadeglada över (på?!, av?!).

Förövrigt så tar det längre tid för mig att komma på en rubrik än att skriva blogginläggen.

(Precis här hade jag kunnat lägga in några fina bilder från gårkvällen, men jag undrar.. VAD hände? Hade ni seutsomettretard-tävling eller vad var det frågan om?.. Fast måste erkänna att dem är extremt roande såhär i efterhand)

Det här är den finaste, och det säger väldigt mycket om resterande bilder..

Jag tror inte att den här bilden behöver någon bildtext..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0