Tillbaka till verkligheten

Sådär, nu känner jag mig nästan som en människa igen. Efter nästan en hel vecka i Polen med alldeles för god mat, för sena nätter, lite för många billiga alkoholkombinationer och en sjuklig mängd promenader så har jag äntligen fått fotfäste igen. Har typ aldrig någonsin uppskattat min egen säng, toalett och dusch, garderob och frukost (frukosten där bestod av vitt bröd och chokladflingor med mjölk, euuw.) så mycket.

Mitt "nya liv" gick käpprätt in i de polska skogarna efter tredje dagen då jag fick ett sjukliga cravings efter salt (jag trodde att jag skulle dö) så jag köpte en chipspåse. Sen blev det ett antal glassar och godis för att hålla nerverna på plats på flygresan hem.. med mera. Nåja, ännu mer taggad till att köra stenhårt efter detta för jag hade ju faktiskt klarat mig i tre veckor helt utan problem så jag vet att jag klarar det. Drog på mig en galen förkylning också, började med att min röst i princip försvann och slutade med att jag fick feber på vägen hem. Så nu ska jag krya på mig och sen börja med träningen på riktigt igen.

Började egentligen skolan klockan 8.10 imorse men jag tog mig verkligen inte upp, ögonlocken gick fan inte att lyfta.. så jag gav mig själv sovmorgon. Sandra kommer och plockar upp mig med sin nya bil om ett tag, ska bli kul att se den.

Skriver mer om resan och lägger in bilder senare idag. Nu ska jag försöka göra så att jag ser ut som att jag lever, önskar mig lycka till.


Kommentarer
Postat av: Jossan

MIN TINA!!! VET DU VAD?!?! ENLIGT VÅRAT LÖFTE FÅR MAN ÄTA VAD MAN VILL NÄR MAN ÄR UTOMLANDS!! :-D DET STÅR I VÅRAT KONTRAKT! OCH OM DU ÄR MED PÅ VÅRAN GREJ SÅ HAR DU KLARAT DIG! JIPPIIIIII!

2011-09-15 @ 18:16:10
URL: http://josefinhedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0