Snart så

Känns som att klockan är mitt i natten, är så sjukt trött. För intresseklubbens vägnar kan jag säga att jag klarade teoriprovet idag och i samma veva som jag slängde igen ytterdörren slängde jag teoriboken i soptunnan. Varför? Jo för den var så gammal så att jag hade fel på till exempel när det är förbjudet att använda dubbdäck eftersom att den lagen har ändrats sedan jag fick boken... fantastiskt! Undrar vad mer i boken som kan ha spökat  i mina försök att klara faserna.. Varför hade jag en uråldrad bok? Jo för jag skulle ta mc-kortet en gång i tiden när jag var 15 år och då fick jag den.

Bara uppkörningen kvar nudå så är det jag som är fyllechaffis #1. Jag erbjuder sjukt bra musik under resan och ett gott skratt när jag ska försöka köra bil.. Eh ja, om ni törs så är det bara att ringa!

Klickade precis iväg en beställning från Nelly också för att fira mig själv lite i förväg..

Kommentarer
Postat av: elin

WOOOOO GRATTIS!

2011-09-29 @ 09:16:28
URL: http://dusaknarelin.blogg.se/
Postat av: bellzor crantz

grattis!!! :D

2011-09-29 @ 14:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0