Oh happy day

Är glad idag av någon anledning, kan bero på att det är onsdag.. he-he.
Alltså nej jag har inget vettigt att skriva om idag, men kan iallfall säga vad jag har gjort/ska göra idag.
Hade körlektion imorse och den gick väl inte alls särskilt bra, bokade om min uppkörning också för vi insåg att det inte fanns nog många tider att boka in före... (sämst planering av mig). Nåja, flyttade fram den en vecka bara så det gör inte så mycket! Nu ska jag snart fara till skolan, börjar om en kvart. Det spöregnar ute. Bah. Har hunnit packa typ klart till Polen på fredag också och senare idag ska jag inte alls träna som jag skrev innan för jag vaknade med världens största halsmandlar. Grymt!

Summering: det regnar, jag vaknade sjuk, körlektionen gick dåligt, det regnar, det regnar, det regnar, skola snart, det regnar. Fortfarande glad. Yeah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0