Klumpig

Än så länge har den här dagen inte gått så bra för min del. Börjar med att dränka mig och mamma i mjöl när vi skulle göra våfflor. Jag tog mjöl i ett mått och precis då så tyckte jag att det såg ut som att hela bunken skulle ramla i golvet. Så smart som jag är så ska jag skynda mig att fånga den genom att kasta upp måttet med mjöl innan jag fångar den. Resulterade i mjöligt hår på både mig och mamma..

Och alldeles nyss skulle jag göra lunch, kollade i kylen och såg till min stora lycka att det fanns kvar kött från igår i en skål. Var lite för ivrig när jag ska ta ner skålen så jag lyckas välta ut den så att hela kylen blev full att sås, kött och svamp. Men bra som jag är så lyckades jag fånga två köttbitar i handen.. Jo jag åt dem. Haha ork it.

Man kan inte alltid vara bäst


Kommentarer
Postat av: Jossan

HAHAHA, assåå åhhhhhh

2011-09-04 @ 19:06:53
URL: http://josefinhedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0