It's Friday, Friday, gotta get down on Friday

Godmorgon! Gick och la mig klockan 20.45 igårkväll och vaknade av mig själv kvart över sju. Så borde man ju göra varje kväll.. Börjar dock 12.40 så det var ganska onödigt. Jag ville dock ändå stiga upp och säga hejdå till min bror som åker till England idag och stannar där i typ tre år. Känns ganska knäppt, och nog fan kommer lillasyster vara orolig.. Tur att facebook finns, förväntar mig ett "nu är jag hemma"-meddelande varje kväll innan han går och lägger sig. Fast nja, men typ.

Nåja, nu ska jag vara sjukt effektiv och tvätta alla kläder från Polen och möjligtvis städa mitt rum.. tyskaläxan kändes dock roligare än det just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0