Första lugna helgen på länge

Ikväll ska jag inte göra någonting alls, och inte imorgon heller. Så sjukt skönt att för en gångs skull inte ha några planer för helgen. Egentligen vill jag följa Sandra, Marcus och Lars till IKEA och Finland imorgon, men jag orkar inte kliva upp tidigt och sitta i en bil i 4 timmar av dagen. På söndag jobbar jag en sväng och efter det ska jag instruera småbarnen i fridykning, aaaw! jag har saknat dem.

Just nu sitter jag och försöker skriva klart en uppsats om livekonserter. Tänkte först att det borde vara hur lätt som helst för mig att skriva 2 sidor om det, men det var ganska klurigt att få ihop en massa text. När jag är klar ska jag unna mig en lååååång promenad på någon timme med bra musik i lurarna. Gött.

Ha en bra fredagkväll!


Tjoh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0