See ya later alligator

Jag tänker inte säga hejdå. Men vi ses om 10 månader världens bästaste bästaste Tessan! Vet att du kommer få det grymt bra där borta på andra sidan jordklotet. Kommer sakna dig äckligt mycket.. men det är tur att det är skola hela tiden så det iallafall verkligen finns saker att göra, så som att plugga. Ååh tänk så mycket du kommer att se, och lära dig. Och tänk hur bra engelska du kommer att prata sen, tror inte jag kommer våga yttra mig på engelska i din närhet efter detta.. Kommer verkligen sakna dina sena ankomster på skolan och jag kommer nog glömma av mig ett antal gånger och fundera på vart tusan i skolan du sitter och gömmer dig. Jag kommer sakna dig på alla fester, kommer sakna ditt hus, din mat, dina dubbelhakor, alla läskiga sammanträffanden, att tjata sönder dig om festivaler, att bli söndertjatad om festivaler av dig, alla grillkvällar, alla myskvällar, alla "guuuuud jag måste bara få prata av mig i tessans soffa, somna lite och sen åka hem igen"-kvällar. Jag kommer att sakna att hata dig när du planerar obefintligt. Jag kommer att sakna att du vill slå av dåliga filmer innan man sett hälften bara för att det är onödigt att slösa tid på en dålig film(som faktiskt kan sluta bra). Jag kommer sakna att åka på impulsiva konserter och jag kommer sakna dina småbråk med dina föräldrar i köket, jag kommer nog fan till och med sakna din hund ibland.

Ja okej, jag kan fortsätta i evigheter. Jag kommer sakna dig helt enkelt!
Men framför allt är jag så himla glad för din skull!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0