Electropop

Sitter nedsjunken i soffan och tittar på idol, just nu är det en "ryss" som spelar. Får en konstig känsla av att han totalfejkar allt ihop, inte ens brytningen kändes äkta. Jag fattar ingenting!!! Nu fick han en guldbiljett också. Tror fan att hans låt "electropop" kommer att bli nästa års sommarplåga eller något, sinnessjukt, men sant.

Nåja, kom hem från Step in för en timme sen och träningen gick faktiskt riktigt bra idag! Det behövde jag efter en av de värsta måndagarna i mitt liv. Som sagt, då kan veckan bara bli bättre och på fredag åker jag till Polen. Wihiho! Jag har ingen bild att lägga upp.. Men det får ni leva med.

Puss.

Kommentarer
Postat av: eliN^

VAD SKA DU GÖRA I POLEN?!?!

2011-09-06 @ 13:40:36
URL: http://dusaknarelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0