Typiskt mig

Alldeles nyss halkade jag på en soppöl i matsalen. Alltså höll jag på att begå ett slags socialt självmord. Hade Sandra vid min sida men eftersom att hon skämdes tusen gånger mer än mig på grund av mitt avgrundsvrål så var hon varken ett bra psykiskt- eller fysiskt stöd. Hon trippade snarare iväg med en fart jag aldrig sett henne komma upp i tidigare. Det tackar jag för.



Ps. Jag ramlade dock inte, gick bara ut i en spagatliknande ställning och spillde ut typ hela min soppa på golvet. Nåja, ansiktsuttrycken på fordonspojkarna i bordet mittemot var obeskrivliga.. De kan nog leva länge på det där.

Kommentarer
Postat av: Jossan

HAHAHAHAHAHAHA JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR

2011-10-11 @ 20:52:24
Postat av: tina

jag kan tänka mig att du gjorde det ja.....

2011-10-11 @ 21:00:50
URL: http://tinanordstroms.blogg.se/
Postat av: bellzor

fuck. varför ska man missa nånting sånt...

2011-10-11 @ 21:34:47
URL: http://isabellacrantz.myshowroom.se
Postat av: Tessan

gudddddddd, he ska va du ;) (eller jag)

2011-10-12 @ 06:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0