This too shall pass

Städartina är i farten och nu är rummet i princip kliniskt rent. Jag hade kunnat äta mat på mitt golv, då förstår ni hur rent det är.
Förresten så råkade jag logga in på min facebook idag i ren reflex så den återaktiverades. Men nu är skadan återställld så den fungerar inte längre. Tagit bort facebook som startsida och ikonen på mobilen är borta den också. SKÖNT! Ska försöka skaffa mig ett liv nu.. Ni vet, det finns andra sätt att kommunicera utan facebook, har ni testat att ringa ett telefonsamtal någon gång istället? Dessutom händer det ju faktiskt inte särskilt mycket intressant där om jag ska vara ärlig. Såå nu når ni mig på min telifån, eller så får ni väl kommentera här lite bättre.

Idag skulle jag egentligen göra en massa nödvändiga saker men än så länge har jag inte märkt att jag gjort någon av dessa.. Men just nu håller jag på att ladda min iPod med en massa ny och bra musik och när det är klart så ska jag ta mig en springtur. Hoppas att jag hinner innan det är kolsvart ute, tror ju dock inte att jag hinner det.

Kommentarer
Postat av: elin

jag välkomnar dig till verkligheten! :D

2011-10-05 @ 20:43:25
URL: http://dusaknarelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0