När det klickar

Idag kände jag mig smart för första gången någonsin under mina tre gymnasieår. Fick nämligen hjälpa Josefin med matte B. Åh så underbart enkelt det kändes även fast jag själv fick kämpa med det som fan när jag hade det. Hur går det till egentligen?

Imorgon börjar jag typ klockan ett, och sen är det fan helg. Tror att jag förklarar min teori om detta ungefär varje vecka men vafasen. Ni måste ju hålla med. Helgen kändes nära redan efter måndagens näst sista lektion. Jag tror att jag måste tänka så för att överhuvudtaget överleva skolveckorna.

Imorse när jag stod i duschen klickade förresten min framtid
. Nu vet jag verkligen vad jag vill göra av livet. Ställde mig i bostadskö och det kändes bara väldigt rätt. Men man kan ju ändra sig, som han i ketchupreklamen säger. Men vissa tycker inte det så jag väntar med att skriva ut mina planer än på ett tag.

Just det, berättade jag att en familj från Beijing, Kina kontaktade mig angående ett Au Pair-jobb där i ett år? Då tänkte jag. FUCK IT, jag drar! Men efter några dagars fundering så tänkte jag att.. nej. Först studenten, sen livet. Fattar ni hur mycket framtid som finns?
Galet.
Ok, tror jag stoppar där innan jag spårar.
Just det, leva i nuet var det ja..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0