Det var alldeles för länge sen vi sågs

Åh hej bloggen, det var ett tag sedan.

Ost och kex till frukost idag, helt ok!

Jag har som it nå att säga idag förutom att gårkvällen var mycket, mycket trevlig. Hade sagt att vad som än händer så skulle jag INTE ut i helgen. Men så kom Josefin och Olivia på idén om att det ändå skulle ske, och jag föll för grupptrycket. Men jag hade riktigt roligt! Idag är jag sjuk som ett hus och önskar kanske att jag inte gick hem igår..

Hur söta är inte de här?!



Asså jag älskar er fan.

Kommentarer
Postat av: Jossan

Kärlek!! ♥

2011-10-16 @ 19:34:14
URL: http://josefinhedman.blogg.se/
Postat av: Mats

<3<3<3<3<3<3<3<3

2011-10-16 @ 20:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0