Barn ♥

Kom precis hem från dykarträningen. Älskar fan barnen där, för dem är verkligen barn.
"Jag ska cykla hem jag, hur långt bort bor du?"
"Typ en mil bort"
"Jaha, så du cyklar inte då?"
"Jo ibland men idag körde jag moped för min cykel hade punka."
"Jaha.. *tänker ett tag* Alltså men va, hur gammal är du egentligen?"
"18"
"Men varför kör du inte bil då?"
"För vi hade ingen bil hemma"
"Okej, förresten ser det ut som att din moped har anorexia."
"... Jaa.. haaaa..."

Och snart kommer mamma hem med en oxfilépasta, fifan.
GÖTT.


Jag och Elin på skridskoavslutning. Hahaha aw.


Brottartina 7 bast

Kommentarer
Postat av: bellzor

du borde mata din moped mer.

2011-10-11 @ 21:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0