Runda fötter

Sådäär, äntligen hemma från det sista av helgens jobb!
Slutade jobba 04.30 imorse och klockan stod på 10.00 för nästa jobbpass. Kan ju tala om att jag ville skjuta mig själv när klockan ringde, kändes som att jag hade sovit i typ 30minuter max.
Har sjukt ont i fötterna efter att ha stått hela dagarna från torsdag till söndag.. nu är jag dock helt ledig i två veckor, plus att lönen från kommunjobbet kommer in imorgon! yay!

Grillade hamburgare hela kvällen och halva natten igår och lyckades fritera min egen knoge. Försökte intala mig att det var ganska coolt med en stor knoge istället för fyra små, men det tyckte inte röda korset som gav mig världshistoriens största bandage. Fick smeknamnet mumiebruden av en snubbe..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0