woopwoop

Braa dag! Första riktiga skoldagen och allt känns bra än så länge! INGEN kommer vara lika nöjd och stolt som jag på min student.. fast jag kommer vara lika stolt över mina vänner också såklart! Fascineras också lite över hur olika det är på alla program, mamma frågade min låtsasbror vad dem gjorde idag på skolan och fick svaret "planerade lekar", så "jaha, men vad gör ni imorgon då?" "leker lekarna med ettorna". Och vissa fick börja med att räkna fysik, läsa tyska, få tyskaläxa, anteckna samhällsinfo och prata engelska. Men, jag är inte bitter.

Ska släpa mig till Step In på spinning och core strax, taggar!

Snoop Dogg – Sweat

Kommentarer
Postat av: coolelin

1. bilden på kaktusen gjorde att jag började asgarva på bussen så nu tror inte bara min svenskalärare att jag är pucko, utan även den proppfulla bussen..

2. Hela min andra skoldag bestod av att sitta ensam större delen av tiden och bokföra och redovisa typ femhundra olika saker..varför skulle just vi vara smarta? Kände att samhall är något för mig just nu.

2011-08-23 @ 20:24:53
URL: http://dusaknarelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0