Vi blev som dem andra

Igår var jag med min gamla vän Elin, var typ 2 år sedan vi sågs på riktigt. Riktigt trevligt att ta igen allt vi missat om varandra och snacka om gamla minnen. Vi har gjort så sjukt mycket grejer ihop så det var kul att ta upp kontakten igen, och den här gången behåller vi den förhoppningsvis också!
Senare på kvällen hängde jag med Tessan ett tag och vi planerade inför vårat 18-årskalas, som tyvärr måste firas innan jag ens har fyllt år för att hon drar till USA den lurken.. Menmen, får se till att fira ännu mer ordentligt när jag väl har fyllt också istället.

Idag hade jag tänkt dra till stranden men när jag gick ut på baksidan så insåg jag att jag antagligen hade frysit ihjäl där ute för det stormade nästan. Sjukt tråkigt att behöva säga det här, men, sommaren är över här uppe i norrland. Och för det så lägger jag in en mycket vacker bild från trästocks där jag imiterar på ett ungefär hur jag känner över detta faktum.

(kan lägga till att den här målningen på gatan var nedanför ett fönster på en skola, fantastikt ju.)

Och jo, dagens låt: Kent - Dom Andra

Kommentarer
Postat av: Lollo

Stolt fotograf ;)

2011-08-07 @ 11:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0