Tacos och bilkurragömma

Hemma efter en trevlig kväll! Började med en sjukt god tacotårta hos Tessan och sen fick jag skjuts hem med Jossan. Både Tessan och Jossan var sjuka så det blev inte att hitta på något mer med dem ikväll, krya på er!!
Istället åkte jag med Anton och Johan till Jocke, vi hängde där ett tag och sen åkte vi till BackCity och körde bilkurragömma med Sätte och Alexander också. Fast först köpte vi nödproviant på Coop i form av lösgodis. Nomnomnom.

Den här låten lyckades spelas två gånger på Rix FM inom loppet av typ 1,5 timmar när vi körade kurragömma. Den gav mig de sista sommarkänslorna för i år tror jag, och dem ska jag leva en hel vinter på så det är bara att suga i sig.

Loona – Vamos A La Playa (2010 version – Radio Edit)

Kommentarer
Postat av: Jossan

TINA!!! VAR INTE DU MED PÅ VÅRAT LÖFTE??? NO GODIS!

2011-08-27 @ 16:51:45
URL: http://josefinhedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0