Stand in the rain

Vaknade imorse kring 7, och som den extrema facebooktönt jag är så klickade jag mig in på facebook i mobilen direkt från sängen. Insåg då (inte första gången jag inser det, but still) att man inte behöver dra upp rullgardinen för att veta om det regnar. Nejnej, då är det såklart någon vänlig själ som redan konstaterat detta med en status som säger "Det regnar idag!". Vet inte om jag ska tacka för att jag slapp ta reda på det själv eller vad jag ska göra. Iallafall så tycker jag att det är lite läskigt, saken är att han som skrev det lika gärna hade kunnat vara i Göteborg idag eller något.. och då hade han liksom bekostat mig en möjlig dag i solen på grund av att jag ligger kvar i sängen i tron om att det regnar ute. Jaa, ni fattar nog.

Idag ska jag plugga körkortsteori så att jag får boka teoriprovet idag. Har körlektion kring fyra, hur tänkte jag då? Värsta rusningstrafiken (he-he, i Piteå..) och barn som ska hem från fritids och så vidare. Säger bara en sak, håll er för fan inne eller stanna vid övergångsställen och låt mig köra före. Tack.

Ååh, passande att lägga in en extremt gammal låt som jag lyssnade på när jag var typ 13 år. Aw, emotina. Bra text dock.
Superchick – Stand In The Rain

So stand in the rain
Stand your ground
Stand up when it's all crashing down
You stand through the pain
You won't drown
And one day what's lost can be found

You stand in the rain


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0