Packad

Färdigpackad alltså, för fjällen! Imorgon kl 08.00 går våran sinnesjukt fullproppade bil mot en hel vecka i fjällvärlden. Mitt enda löfte som jag brukar ge varje år är att jag kommer att få den största fisken genom att fiska så lite och så obrytt som möjligt. Förhoppningsvis kan jag hålla det i år också!

Ikväll hade jag jättejättegärna sett Håkan Hellström i Luleå med alla andra lyckliga själar, men istället blir det nog knytkalas hos Erica i min klass med en massa folk. Blir nog också trevligt, fast att se Håkan en gång till i år hade INTE skadat. Just nu håller jag på att försöka göra mig lite klar, samtidigt som jag bakar fyra sockerkakor. Japp, fyra! Ifall ni undrar vad jag ska ha med mig till knytkalaset (vilket ni självfallet undrar) så är det endast mitt eget (och ett extra) glatt humör, det extra är till för den som kanske glömde sitt! Ska försöka fota litegrann också.


Här har ni en bild på min fruktansvärt snygga klass


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0